مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:20
چکیده:
رنگ ها در همه جا هستند و بر هر لحظه از زندگی تاثیر می گذارند و از آنجا که حالات و رفتارهای ما ثابت نیست، رنگ ها نقش مهمی در شکل گیری نگرش ما دارند . رنگ ها نه تنها به تمایز محصولات در بین رقبا کمک می کنند بلکه بر رفتار و نگرشهای مثبت یا منفی مشتریان هم تاثیر می گذارند. این مقاله به بررسی رابطه میان انواع رنگ و شخصیت نام تجاری محصوتت منتخب مصرتی می پردازد. پژوهش حاضر با توجه به هدف ازنوع پژوهش های کاربردی و با توجه باه نحوه گردآوری داده ها در زمره پژوهش های پیمایشی است. به منظور انجام این تحقیق پرسشنامه ای طراحی ومیان 350 نفر از افراد و فروشندگان واقع در استان گیلان و مازندران توزی ودر نهایت داده های 282 نفر مبنای تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss22 استفاده به عمل آمده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که رنگ ها با توجه به معانی خاص خود،احساسات مردم را برانگیخته و پیامهایی را منتقل می کنند. بنابراین رنگ محصول میتواند به عنوان یک عامل مهم در تصمیم گیری مشتریان درانتخاب محصولات تاثیر بگذارد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0